Komunikator umożliwia szybkie przesyłanie wiadomości pomiędzy użytkownikami systemu, tj. autorem zapytania o produkt/usługę a Dostawcą.
Stroną inicjującą rozmowę za pośrednictwem komunikatora jest Dostawca, który w odpowiedzi na otrzymane zapytanie ofertowe może otworzyć rozmowę klikając w jeden z trzech dostępnych przycisków:
• „Tak, złożę ofertę"
• „Mam pytanie/ wiadomość"
• „Nie złożę oferty"
Po otwarciu rozmowy Dostawca może dopisać słowny komunikat, a także dodać załącznik – tj. plik, zdjęcie, inny dokument (np. ofertę w formacie .pdf).
Dodanie załącznika możliwe jest poprzez kliknięcie w ikonkę spinacza bezpośrednio przy przycisku "Wyślij" (patrz ilustracja poniżej)
Dodawanie załącznika do komunikatu
Jeżeli dwie strony rozmowy mają otwarte okno komunikatora - działa on w czasie rzeczywistym, tj. komunikaty wysyłane przez Dostawcę widoczne są w oknie komunikatora Autora zapytania i vice versa.
Przykład rozmowy za pośrednictwem komunikatora
Jeżeli jeden z rozmówców ma zamknięte okno komunikatora, o komunikatach wpisywanych przez drugą stronę powiadamiany jest mailowo.
W treści maila umieszczony jest link do prowadzonej rozmowy.
Wyszukaj temat pomocy
Kontakt z xtech.pl
Jedna z poniższych dróg kontaktu pozwoli Ci skorzystać z bezpośredniej pomocy naszego pracownika:
- biuro@xtech.pl
- +48 12 432 52 00